הצפון הישן – מספיק קרוב לאקשן, מספיק רחוק מהבלגן

מספיק קרוב לאקשן, מספיק רחוק מהבלגן – זו ההגדרה המושלמת לשכונת הצפון הישן. דמיינו טיול בפארק, בילוי בנמל, הופעה בהאנגר (מתי פותחים כבר?) ואז לחזור ברגל לרחוב הקטן והשקט שאתם גרים בו. זו יכולה להיות השגרה החדשה שלכם.

קצת טרמינולוגיה: בשנות ה-30 וה-40, כאשר האזור רק נבנה, הוא נקרא פשוט צפון העיר. הכינוי “הצפון הישן” בא להבדילו מאזור הצפון החדש שנבנה לאחר קום המדינה. גיאוגרפית, הגבולות של השכונה הזאת הם פארק הירקון בצפון, רחוב ארלוזורוב בדרום, הים במערב ורחוב אבן גבירול במזרח. למרות צפיפות הבנייה בשכונה, כמות המסעדות, המשרדים ומרכזי התרבות בה פחותה ביחס ללב העיר, ועל-כן היא נחשבת פחות הומה (מה שכן: חניה – אין).

שכונת הצפון הישן כוללת את פארק הירקון עם המדשאות רחבות הידיים, גני המשחקים ומתקני הספורט, שבילי האופניים ונחל הירקון –  הריאה הירוקה של העיר. בנוסף, חלק מהשכונה הוא מתחם בזל עם בתי קפה, מאפיות, מסעדות וחנויות עיצוב ייחודיות וגם ונמל תל אביב, אחד ממרכזי התרבות והבילוי הגדולים בארץ.

למי מתאים לגור פה? למשפחות צעירות או לרווקים ורווקות שמיצו את ההמולה של לב העיר, למי שאוהבים להתעורר לנוף של כחול וירוק בעיניים ולספורטאים וספורטאיות חובבים (יש הרבה מקומות להתאמן ולדווש בהם באוויר הפתוח).

רוצים לגור בצפון הישן? דברו איתנו ונשים אתכם במרכז.

למידע על דירות למכירה בשכונת הצפון הישן תל אביב >>

מעבר ללוח דירות למכירה בצפון הישן תל אביב